Wybierz typ samochodu marki S60 II (134)
- DRIVe / D2 114KM
- 2.0 D2 120KM
- 1.5 T2 122KM
- D3 136KM
- 2.0 D3 150KM
- T3 150KM
- 1.5 T3 152KM
- 2.0 T3 152KM
- D3 163KM
- D4 163KM
- 2.0 T 180KM
- T4 180KM
- T4F 180KM
- D4 181KM
- 2.4 D4 AWD 190KM
- 2.0 T4 190KM
- 2.0 D4 190KM
- 2.0 T 203KM
- D5 AWD 205KM
- D5 205KM
- D5 215KM
- D5 AWD 215KM
- 2.0 D5 224KM
- D5 230KM
- D5 AWD 230KM
- T5 240KM
- T5 245KM
- 2.5 T5 253KM
- T5 AWD 254KM
- T6 AWD 304KM
- T6 306KM
- T6 AWD 306KM
- T6 AWD 329KM
- 3.0 T AWD 351KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Liczy się nie tylko to, jaki płyn hamulcowy należy wybrać, ale też jak z nim postępować. 6 prawd o wymianie i eksploatacji płynu
- DOT 3, DOT 4, a może DOT 5.1? Jaki rodzaj płynu hamulcowego powinniście wlewać do swojego auta?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne TRW
TRW to firma tworząca aktywne systemy bezpieczeństwa - układy kierownicze, układy hamulcowe oraz układy zawieszenia z przeznaczeniem do samochodów osobowych. Firma produkuje jedne z najlepszych na świecie części samochodowe TRW o czym świadczy między innymi liczba osób pracujących dla koncernu przekraczająca 65 tysięcy pracowników w ponad 200 zakładach na całym świecie. Łączna sprzedaż w roku 2011 przekroczyła 16 miliardów ...
Części samochodowe do Volvo S60 II drugiej generacji
iParts.pl posiada szeroką ofertę płynów hamulcowych o różnej specyfikacji. Znajdziesz u nas najlepsze, oryginalne płyny hamulcowe DOT 3, DOT 4 i DOT 5 w najniższych cenach!
Płyn hamulcowy jest niezwykle istotny dla działania układu hamulcowego i bezpieczeństwa kierowców. Służy on do przekazywania ciśnienia hydraulicznego wygenerowanego w pompie hamulcowej bądź agregacie systemu ESP na zaciski i cylinderki hamulcowe.
Główną cechą ...