Wybierz typ samochodu marki BORA I (1J2)
- 1.9 SDI 68KM
- 1.4 16V 75KM
- 1.9 TDI 90KM
- 1.9 TDI 4motion 90KM
- 1.9 TDI 4motion 101KM
- 1.9 TDI 101KM
- 1.6 101KM
- 1.6 102KM
- 1.6 16V 105KM
- 1.9 TDI 110KM
- 1.6 FSI 110KM
- 1.9 TDI 4motion 115KM
- 1.9 TDI 115KM
- 2.0 4motion 115KM
- 2.0 115KM
- 1.8 125KM
- 1.8 4motion 125KM
- 1.9 TDI 4motion 130KM
- 1.9 TDI 130KM
- 1.8 T 150KM
- 2.3 V5 4motion 150KM
- 1.9 TDI 150KM
- 1.9 TDI 4motion 150KM
- 2.3 V5 150KM
- 2.3 V5 4motion 170KM
- 2.3 V5 170KM
- 1.8 T 180KM
- 2.8 V6 4motion 204KM
Artykuły powiązane
- Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
- Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
Auto części zamienne Febest
Febest to niemieckie przedsiębiorstwo motoryzacyjne o zasięgu globalnym. Firma wyspecjalizowała się w produkcji części dla pojazdów azjatyckich – japońskich i koreańskich. Celem przedsiębiorstwa jest połączenie japońskiej innowacyjności z niemiecką praktycznością, co zwykle mu się udaje.
Główny obszar działania firmy Febest to produkcja części gumotechnicznych. Największy odsetek referencji stanowią tuleje. Niemniej jednak w ofercie ...
Części samochodowe do VW Bora I pierwszej generacji
Systemy amortyzacji w samochodzie odpowiadają przede wszystkim za komfort oraz bezpieczeństwo podczas jazdy. Ich zadaniem jest ochrona kół przed uszkodzeniem lub oderwaniem na nierównościach oraz zminimalizowanie kołysania się nadwozia podczas jazdy. Jednymi z podstawowych elementów systemu amortyzacji w każdym samochodzie są osłony i odboje amortyzatorów, o których istnieniu zapewne wielu kierowców nie ma pojęcia.