Wybierz model samochodu marki Audi
- A1 (8X1, 8XK) (2016.01-2018.10)
- A1 Sportback (8XA, 8XF) (2016.01-2018.10)
- A2 (8Z0) (2003.11-2005.08)
- A3 (8L1) (2001.10-2003.05)
- A3 (8P1) (2011.01-2012.08)
- A3 (8V1, 8VK) (2017.05-2017.12)
- A3 Limousine (8VS, 8VM) (2018.10-2020.10)
- A3 Sportback (8PA) (2011.01-2013.03)
- A3 Sportback (8VA, 8VF) (2018.11-2020.10)
- A3 kabriolet (8P7) (2011.02-2013.05)
- A3 kabriolet (8V7, 8VE) (2018.10-2020.10)
- A4 Allroad B8 (8KH) (2013.09-2016.05)
- A4 B5 (8D2) (2000.07-2000.11)
- A4 B5 Avant (8D5) (2000.07-2001.09)
- A4 B6 (8E2) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 Avant (8E5) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 kabriolet (8H7) (2004.09-2005.12)
- A4 B7 (8EC) (2006.10-2008.06)
- A4 B7 Avant (8ED) (2006.10-2008.06)
- A4 B7 kabriolet (8HE) (2006.06-2009.03)
- A4 B8 (8K2) (2012.02-2015.12)
- A4 B8 Avant (8K5) (2012.05-2015.08)
- A5 (8T3) (2012.03-2017.01)
- A5 Sportback (8TA) (2014.09-2017.01)
- A5 kabriolet (8F7) (2013.05-2017.01)
- A6 Allroad C6 (4FH) (2006.05-2010.12)
- A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) (2015.11-2018.09)
- A6 C4 (4A2) (1996.04-1997.10)
- A6 C5 (4B2) (2001.06-2005.01)
- A6 C5 Avant (4B5) (2004.04-2005.01)
- A6 C6 (4F2) (2009.05-2011.03)
- A6 C6 Avant (4F5) (2009.04-2011.08)
- A6 C7 (4G2, 4GC) (2015.05-2018.09)
- A6 C7 Avant (4G5, 4GD) (2015.11-2018.09)
- A7 Sportback (4GA, 4GF) (2016.05-2018.05)
- A8 D3 (4E2, 4E8) (2007.08-2010.07)
- A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) (2016.09-2018.01)
- Q2 (GAB, GAG) od 2021.04
- Q3 (8UB, 8UG) (2016.07-2018.10)
- Q3 (F3B) od 2021.01
- Q3 Sportback (F3N) od 2021.01
- Q5 (8RB) (2015.11-2017.05)
- Q7 (4LB) (2009.06-2012.05)
- R8 (422, 423) (2014.07-2015.07)
- R8 (4S3, 4SP) od 2021.06
- R8 Spyder (427, 429) (2011.11-2015.07)
- TT (8J3) (2011.05-2014.06)
- TT (8N3) (2005.03-2006.06)
- TT (FV3, FVP) od 2021.01
- TT Roadster (8J9) (2012.03-2014.06)
- TT Roadster (8N9) (2003.07-2006.06)
- TT Roadster (FV9, FVR) od 2021.01
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne Sidat
Grupa SIDAT działa od 1990 roku i nadal prężnie rozwija wykorzystywane przez siebie technologie, jednocześnie wykorzystując wieloletnie doświadczenie z zakresu elektromechaniki, elektroniki i części zamiennych do klimatyzacji pojazdów. Obecnie w skład grupy wchodzą marki SIDAT, KRIOS oraz FISPA. Dzięki temu połączeniu firma może oferować kompleksowe usługi oraz dostarczać różnego przeznaczenia części do swoich odbiorców. Centrala grupy zlokalizowana jest w Vinovo we ...
Zamienne części samochodowe do Audi
Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...