Wybierz model samochodu marki Peugeot
- 106 I (1A, 1C) (1994.11-1996.04)
- 106 II (1A_, 1C_) (1998.04-2004.07)
- 205 I kabriolet (741B, 20D) (1992.08-1994.12)
- 205 II (20A/C) (1992.08-1997.05)
- 206 CC (2D) (2005.04-2007.02)
- 206 SW (2E/K) od 2004.05
- 206 liftback (2A/C) (2006.05-2007.09)
- 206 sedan od 2008.09
- 206+ (2L_, 2M_) (2010.09-2013.06)
- 306 (7B, N3, N5) (2000.10-2001.05)
- 306 Break (7E, N3, N5) (2000.10-2002.04)
- 306 kabriolet (7D, N3, N5) (2000.10-2002.04)
- 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) (2000.10-2001.05)
- 307 (3A/C) (2006.07-2012.04)
- 307 Break (3E) (2005.06-2008.04)
- 307 CC (3B) (2005.06-2009.04)
- 307 SW (3H) (2005.04-2008.04)
- 309 I (10C, 10A) (1988.08-1989.08)
- 309 II (3C, 3A) (1991.10-1993.10)
- 405 I (15B) (1990.07-1992.07)
- 405 I Break (15E) (1990.07-1992.07)
- 405 II (4B) (1997.08-1999.11)
- 405 II Break (4E) (1994.06-1996.10)
- 406 (8B) (2001.08-2004.05)
- 406 Break (8E/F) (2001.08-2004.10)
- 406 coupe (8C) (2002.03-2004.12)
- 407 (6D_) (2007.09-2011.02)
- 407 SW (6E_) (2009.06-2010.12)
- 605 (6B) (1997.04-1999.09)
- 607 (9D, 9U) (2006.05-2010.06)
- 806 (221) (2000.09-2002.08)
- 807 (EB_) od 2009.06
- BOXER Autobus (230P) (2000.11-2002.04)
- BOXER Platforma / podwozie (ZCT_) (2001.12-2002.04)
- BOXER Skrzynia (230L) (2001.08-2002.04)
- EXPERT (224_) (2003.12-2006.12)
- EXPERT Skrzynia (222) (2002.09-2006.12)
- PARTNER Nadwozie pełne/minivan (5_, G_) (2009.11-2010.12)
- PARTNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (5_, G_) (2009.11-2010.12)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Era
ERA S.p.A. to włoska firma działająca na rynku motoryzacyjnym już od 1983 roku. Jako specjalista z sektora elektrycznego i elektronicznego dostarcza części zamienne aż do 70 krajów na całym świecie. Części samochodowe ERA dostosowane są do ponad 1000 modeli pojazdów należących do 88 marek międzynarodowych producentów samochodów osobowych i ciężarowych.
W ciągu 30 lat istnienia firma intensywnie się rozwijała, poszerzając ...
Zamienne części samochodowe do Peugeot
Poprzez odpowiednie dbanie oraz serwisowanie swojego samochodu zapewnisz mu niezawodność oraz trwałość na długie lata. Jest to szczególnie ważne w przypadku francuskiego Peugeota, który wymaga wysokiej jakości auto części oraz materiałów eksploatacyjnych. W sklepie internetowym iParts.pl znajdziesz oryginalne części do ...
Czujnik położenia przepustnicy, czyli tzw. czujnik TPS, to niewielkie urządzenie wchodzące w skład większej części osprzętu jednostki napędowej, czyli przepustnicy. Czujnik TPS, jak większość tego typu rozwiązań, zużywa się w trakcie pracy, co zazwyczaj prowadzi do poważnych problemów z pracą silnika samochodu.
Czujnik TPS w samochodzie
Czujnik otwarcia przepustnicy informuje sterownik jednostki napędowej o jej ...