Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Volkswagen Caddy III do kombivan klasy kompaktowej produkowany od 2003 roku. Pojazd dostępny był w wielu wersjach nadwoziowych. Jednym z głównych typów było nadwozie wielkoprzestrzenne, które oznaczane jest symbolami 2KB, 2KJ i 2CB. Wiele części Volkswagena Caddy III bazuje na innych samochodach niemieckiego producenta, a mianowicie na Golfie V i Touranie I. Niemiecki kombivan łączy funkcjonalność samochodu dostawczego z zaletami auta osobowego. Na uwagę zasługuje przede ...
Powiązania: