Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Skoda Superb drugiej generacji zadebiutowała w 2008 roku i od razu zwróciła na siebie uwagę wielu kierowców. Superb w tamtym okresie stał się bardzo mocną alternatywą dla znacznie droższego Passata oraz modeli z gamy Audi. Superb drugiej generacji swoim wyglądem bardzo mocno podkreślał rolę, jaką spełniał w stajni Skody. Wśród pozostałych modeli czeskiego producenta to właśnie Superb pozostawał największą i najbardziej luksusową limuzyną, która z zamysłu miała trafiać do ...
Powiązania: