Wybierz model samochodu marki Vw
- CADDY I (14) (1979.08-1992.07)
- DERBY (86) (1977.02-1981.09)
- DERBY (86C, 80) (1981.08-1984.12)
- GOLF I (17) (1974.04-1985.12)
- GOLF I Cabriolet (155) (1979.01-1993.08)
- GOLF II (19E, 1G1) (1983.08-1992.12)
- JETTA I (16) (1978.08-1987.12)
- JETTA II (19E, 1G2, 165) (1983.08-1992.12)
- LT 28-35 I Autobus (281-363) (1975.04-1996.06)
- LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) (1975.04-1996.06)
- LT 28-35 I Skrzynia (281-363) (1975.04-1996.06)
- LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) (1996.04-2006.07)
- LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) (1996.04-2006.07)
- LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) (1996.04-2006.07)
- LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) (1975.04-1996.06)
- LT 40-55 I Skrzynia (291-512) (1975.04-1996.06)
- PASSAT B2 (32B) (1979.09-1989.06)
- PASSAT B2 Variant (33B) (1980.08-1989.06)
- PASSAT B2 sedan (32B) (1982.05-1989.06)
- PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) (1988.02-1997.12)
- PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) (1988.02-1997.06)
- POLO (86) (1975.03-1981.09)
- POLO CLASSIC (86C, 80) (1985.01-1994.09)
- POLO II (86C, 80) (1981.10-1994.09)
- POLO coupe (86C, 80) (1981.10-1994.09)
- SCIROCCO I (53) (1974.02-1980.07)
- SCIROCCO II (53B) (1980.08-1992.07)
- TRANSPORTER II Autobus (1967.08-1979.09)
- TRANSPORTER II Platforma / podwozie (1968.08-1979.07)
- TRANSPORTER III Autobus (1979.05-1992.07)
- TRANSPORTER III Platforma / podwozie (1979.05-1992.12)
- TRANSPORTER III Skrzynia (1979.05-1992.12)
- TRANSPORTER IV Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7 (1990.09-2004.08)
- TRANSPORTER IV Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL (1990.07-2003.04)
- TRANSPORTER IV Skrzynia (70A, 70H, 7DA, 7DH) (1990.07-2003.04)
Zamienne części samochodowe do VW
Volkswagen to współczesny gigant motoryzacyjny, który może się pochwalić bardzo szeroką ofertą samochodów, z których wiele odniosło spektakularny sukces rynkowy. Niemieckie samochody to przede wszystkim precyzja wykonania i wysoka jakość wykończenie, jednak i one ...
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Układ zapłonowy służy do zapalenia mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach spalinowych, czyli w jednostkach o zapłonie iskrowym. Ogólna budowa i zasada działania nie uległa żadnej modyfikacji od lat. Głównymi elementami tego układu jest świeca zapłonowa oraz cewka. Nie można jednak zapominać o tak istotnych elementach całej układanki, jak rozdzielacz zapłonu czy system podciśnieniowy układu zapłonowego reprezentowany przez regulator ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?
- Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części
- Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?
- Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?