Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.
Ze względu na to, że każda kolejna generacja samochodów niemalże wszystkich producentów nieco rośnie, powstaje pewna luka w segmencie A zarezerwowana dla najmniejszych gabarytowo samochodów miejskich. I właśnie w tą lukę postanowił wpasować się VAG ze swoimi miejskimi trojaczkami, czyli VW up!, Seatem Mii oraz oczywiście Skodą CITIGO. Modele te różnią się od siebie w zasadzie tylko detalami, znaczkami producenta oraz pakietami wyposażenia. Skoda Citigo pojawiła się na rynku ...
Powiązania: