Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw paska klinowego wielorowkowego do Opel ASTRA G sedan (T98) 2.0 16V (F69) sedan 136KM, 100kW, benzyna (1998.09 - 2005.01)

Zestaw paska klinowego wielorowkowego DAYCO Opel ASTRA G sedan (T98) 2.0 16V (F69) sedan 136KM, 100kW, benzyna (1998.09 - 2005.01) DAYCO
Zestaw paska klinowego wielorowkowego FLENNOR Opel ASTRA G sedan (T98) 2.0 16V (F69) sedan 136KM, 100kW, benzyna (1998.09 - 2005.01) FLENNOR
Zestaw paska klinowego wielorowkowego LUCAS Opel ASTRA G sedan (T98) 2.0 16V (F69) sedan 136KM, 100kW, benzyna (1998.09 - 2005.01) LUCAS
Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF Opel ASTRA G sedan (T98) 2.0 16V (F69) sedan 136KM, 100kW, benzyna (1998.09 - 2005.01) SKF

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
5.0 (1)
Kod produktu:
VKMA 35119
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKMA 35119
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  1680
Szerokość [mm]:  17,80
Materiał pasa:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość żeber:  5
Do 100 dni na zwrot
282,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DAYCO
0 (0)
Kod produktu:
KPV870
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KPV870
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LAK0190
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LAK0190
Długość [mm]:  1680
Ilość żeber:  5
Liczba rolek kierunkowych:  1
Do 100 dni na zwrot
FLENNOR
0 (0)
Kod produktu:
F905PK1683
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
F905PK1683
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, zerwaniem współpracy ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze