Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw paska klinowego wielorowkowego TRISCAN do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 324 (906.733, 906.735) Autobus 258KM, 190kW, benzyna (2006.06 - 2013.12)

Zestaw paska klinowego wielorowkowego DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 324 (906.733, 906.735) Autobus 258KM, 190kW, benzyna (2006.06 - 2013.12) DAYCO
Zestaw paska klinowego wielorowkowego HEPU Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 324 (906.733, 906.735) Autobus 258KM, 190kW, benzyna (2006.06 - 2013.12) HEPU
Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 324 (906.733, 906.735) Autobus 258KM, 190kW, benzyna (2006.06 - 2013.12) INA
Zestaw paska klinowego wielorowkowego IPD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 324 (906.733, 906.735) Autobus 258KM, 190kW, benzyna (2006.06 - 2013.12) IPD
Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 324 (906.733, 906.735) Autobus 258KM, 190kW, benzyna (2006.06 - 2013.12) RUVILLE
Zestaw paska klinowego wielorowkowego TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 324 (906.733, 906.735) Autobus 258KM, 190kW, benzyna (2006.06 - 2013.12) TRISCAN
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8642 10073
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8642 10073
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, zerwaniem współpracy ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze