Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu TRISCAN do Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu BGA Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) BGA
Zestaw łańcucha rozrządu DAYCO Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) DAYCO
Zestaw łańcucha rozrządu ET ENGINETEAM Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) ET ENGINETEAM
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu AUTLOG Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) AUTLOG
Zestaw łańcucha rozrządu BLUE PRINT Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) BLUE PRINT
Zestaw łańcucha rozrządu DOLZ Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) DOLZ
Zestaw łańcucha rozrządu ESEN SKV Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) ESEN SKV
Zestaw łańcucha rozrządu FRECCIA Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) FRECCIA
Zestaw łańcucha rozrządu HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu INA Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) INA
Zestaw łańcucha rozrządu KAMOKA Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) KAMOKA
Zestaw łańcucha rozrządu KOLBENSCHMIDT Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) KOLBENSCHMIDT
Zestaw łańcucha rozrządu LUCAS Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) LUCAS
Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) MAGNETI MARELLI
Zestaw łańcucha rozrządu MAPCO Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) MAPCO
Zestaw łańcucha rozrządu METALCAUCHO Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) METALCAUCHO
Zestaw łańcucha rozrządu METZGER Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) METZGER
Zestaw łańcucha rozrządu NPS Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) NPS
Zestaw łańcucha rozrządu RUVILLE Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) RUVILLE
Zestaw łańcucha rozrządu SALERI SIL Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) SALERI SIL
Zestaw łańcucha rozrządu SKF Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) SKF
Zestaw łańcucha rozrządu TRISCAN Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) TRISCAN
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) VAICO
Zestaw łańcucha rozrządu VEMA Bmw 5 Touring (F11) 520 d Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.06 - 2014.06) VEMA
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8650 11004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8650 11004
Ilość ogniw łańcucha:  86
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Lokalizacja w aucie:  Góra
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: wałek rozrządu
Numer artykułu zalecanego dodatku:  8655 6013
Numer artykułu zalecanego dodatku:  595-1768
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze