Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Wysprzęglik centralny QUINTON HAZELL do Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie)

Wysprzęglik centralny VALEO Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) VALEO
Wysprzęglik centralny A.B.S. Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) A.B.S.
Wysprzęglik centralny LUK Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) LUK
Wysprzęglik centralny STATIM Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) STATIM
Wysprzęglik centralny AISIN Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) AISIN
Wysprzęglik centralny AKRON-MALÒ Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Wysprzęglik centralny BLUE PRINT Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) BLUE PRINT
Wysprzęglik centralny BORG & BECK Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) BORG & BECK
Wysprzęglik centralny BOSCH Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) BOSCH
Wysprzęglik centralny BREDA LORETT Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) BREDA LORETT
Wysprzęglik centralny BREMBO Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) BREMBO
Wysprzęglik centralny CIFAM Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) CIFAM
Wysprzęglik centralny EUROREPAR Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) EUROREPAR
Wysprzęglik centralny EXEDY Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) EXEDY
Wysprzęglik centralny FAST Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) FAST
Wysprzęglik centralny FTE Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) FTE
Wysprzęglik centralny IPARTS Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) IPARTS
Wysprzęglik centralny JP GROUP Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) JP GROUP
Wysprzęglik centralny KAWE Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) KAWE
Wysprzęglik centralny KM GERMANY Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) KM GERMANY
Wysprzęglik centralny LPR Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) LPR
Wysprzęglik centralny LUCAS Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) LUCAS
Wysprzęglik centralny MAPCO Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) MAPCO
Wysprzęglik centralny MAXGEAR Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) MAXGEAR
Wysprzęglik centralny METELLI Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) METELLI
Wysprzęglik centralny NK Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) NK
Wysprzęglik centralny NPS Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) NPS
Wysprzęglik centralny NTY Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) NTY
Wysprzęglik centralny QUINTON HAZELL Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Wysprzęglik centralny RAICAM Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) RAICAM
Wysprzęglik centralny RYMEC Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) RYMEC
Wysprzęglik centralny SACHS Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) SACHS
Wysprzęglik centralny SAMKO Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) SAMKO
Wysprzęglik centralny SKV GERMANY Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) SKV GERMANY
Wysprzęglik centralny TEXTAR Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) TEXTAR
Wysprzęglik centralny TOPRAN Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) TOPRAN
Wysprzęglik centralny TRW Renault TWINGO II (CN0_) 1.5 dCi 90 liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (2010.10 - obecnie) TRW
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
CSC040
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
CSC040
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  23,4
Do 100 dni na zwrot
712,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Wysprzęglik centralny

Wysprzęglik skrzyni biegów zaczął przeciekać? Zobacz, jak go wymienić

Wysprzęglik skrzyni biegów zaczął przeciekać? Zobacz, jak go wymienić

Kiedy coś psuje się w naszym samochodzie, instynktownie pierwszą myślą jest naprawa. Nie zawsze jednak myśl ta ma racjonalne umocowanie w rzeczywistości. Niektóre części, nawet jeśli teoretycznie mogłyby zostać naprawione, powinniśmy po prostu z miejsca wymienić na nowe. Doskonałym tego przykładem jest tu wysprzęglik z hydraulicznego układu sprzęgła.

czytaj więcej >

Wysprzęglik centralny sprzęgła CSC

Wysprzęglik centralny

W starszych konstrukcjach układu napędowego sterowanie sprzęgłem odbywało się za pomocą linki. Jej zerwanie było równoznaczne z unieruchomieniem samochodu i brakiem możliwości dalszej jazdy. Problem ten rozwiązano stosując hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem, którego kluczowymi elementami są pompka sprzęgła oraz ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze