Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FRECCIA do Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie)

Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach PIERBURG Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) PIERBURG
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach NTY Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) NTY
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SKV GERMANY Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) SKV GERMANY
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ELRING Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ELRING
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MAXGEAR Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) MAXGEAR
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach AJUSA Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) AJUSA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach AKS DASIS Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) AKS DASIS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ASHIKA Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ASHIKA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ASSO Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ASSO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach AUTLOG Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) AUTLOG
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BIRTH Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) BIRTH
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BLUE PRINT Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) BLUE PRINT
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BOSCH Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) BOSCH
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BOUGICORD Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) BOUGICORD
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach CALORSTAT BY VERNET Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach DELPHI Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) DELPHI
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach DENCKERMANN Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) DENCKERMANN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach DRI Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) DRI
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ELSTOCK Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ELSTOCK
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach EPS Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) EPS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ERA Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ERA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FACET Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) FACET
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FAE Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) FAE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FAST Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) FAST
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FEBI BILSTEIN Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FRECCIA Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) FRECCIA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HART Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) HART
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HC-CARGO Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) HC-CARGO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HELLA Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) HELLA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HITACHI/HUCO Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) HITACHI/HUCO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HOFFER Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) HOFFER
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach IPD Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) IPD
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach JAPANPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) JAPANPARTS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach JAPKO Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) JAPKO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach JOHNS Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) JOHNS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach JP GROUP Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) JP GROUP
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach JPN Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) JPN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach KAWE Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) KAWE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach KW Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) KW
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach LRT Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) LRT
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach LUCAS ELECTRICAL Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) LUCAS ELECTRICAL
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach LUCAS Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) LUCAS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MAGNETI MARELLI Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MEAT & DORIA Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach METALCAUCHO Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) METALCAUCHO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach METZGER Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) METZGER
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MEYLE Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) MEYLE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MOBILETRON Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) MOBILETRON
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach NRF Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) NRF
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach OEM Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) OEM
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach QUINTON HAZELL Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SIDAT Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) SIDAT
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SWAG Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) SWAG
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach TMI Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) TMI
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach TOPRAN Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) TOPRAN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach TRISCAN Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) TRISCAN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach TURBORAIL Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) TURBORAIL
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach VALEO Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) VALEO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach VEMA Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) VEMA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach VEMO Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) VEMO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach WAHLER Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) WAHLER
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach WALKER PRODUCTS Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) WALKER PRODUCTS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FRECCIA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRECCIA
0 (0)
Kod produktu:
EGR12-154
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
EGR12-154
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Napięcie [V]:  12
Norma emisji spalin:  Euro 4
Do 100 dni na zwrot
741,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach

Porady z kategorii: Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach

Płyn w chłodnicy EGR - jaki się stosuje, czy się wymienia, jak często?

Płyn w chłodnicy EGR. Jaką rolę pełni, jaki płyn chłodniczy do niej się stosuje i jak często należy go wymieniać?

Chłodnica EGR to dla wielu wciąż dość zagadkowy element układu recyrkulacji spalin. Wprawdzie w nowoczesnych samochodach jej obecność staje się pomału standardem, jednak wciąż nie wszyscy wiemy, czemu służyć ma jej obecność, jak działa oraz jaką funkcję pełni w jej przypadku płyn chłodniczy? I skąd w ogóle ten płyn się tam bierze?

czytaj więcej >
Omówienie błędu P0400 Opel - jak sobie poradzić z błędem?

Kod błędu DTC P0400 w autach marki Opel. Co oznacza, kiedy najczęściej się pojawia i w jaki sposób można się go pozbyć?

Błąd DTC P0400 jest kodem doskonale znanym niemal wszystkim posiadaczom aut marki Opel. Nawet bowiem jeśli sami się z nim nie zetknęli, z pewnością mogli o nim usłyszeć lub przeczytać na formach dla posiadaczy samochodów tej marki. Co oznacza ten błąd? Dlaczego nie zawsze winny musi być układ EGR?

czytaj więcej >

Dynamiczny rozwój branży motoryzacyjnej ma oczywiście ogromne znaczenie dla szybkiego rozwoju gospodarki. Niestety jednocześnie negatywnie oddziałuje na środowisko naturalne. Ilość spalin generowanych przez samochody osobowe oraz inne środki transportu nieustannie rośnie, rozprzestrzeniając się w bardzo dużych stężeniach najczęściej w centrach dużych miast. Konieczne jest ciągłe zmniejszanie zanieczyszczeń spalin samochodowych wydobywających się z samochodowych układów ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze