Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy do Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07)

Układ Wydechowy HART Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) HART
Układ Wydechowy WALKER Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) WALKER
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy METALCAUCHO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) METALCAUCHO
Układ Wydechowy SASIC Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) SASIC
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) BIRTH
Układ Wydechowy BOSAL Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) BOSAL
Układ Wydechowy DINEX Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) DINEX
Układ Wydechowy DYS Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) DYS
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy EUROREPAR Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) FA1
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy GATES Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) GATES
Układ Wydechowy GSP Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) GSP
Układ Wydechowy HC-CARGO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) HC-CARGO
Układ Wydechowy HELLA Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) HELLA
Układ Wydechowy IMASAF Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) IMASAF
Układ Wydechowy IPARTS Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) IPARTS
Układ Wydechowy KLARIUS Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) KLARIUS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy MARIX Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) MARIX
Układ Wydechowy MTS Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) MTS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy POLMO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) POLMO
Układ Wydechowy SWAG Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) SWAG
Układ Wydechowy TEDGUM Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) TEDGUM
Układ Wydechowy TRICLO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) TRICLO
Układ Wydechowy VEMA Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1984.10 - 1989.07) VEMA

212 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KLOKKERHOLM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
200-017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLOKKERHOLM
Kod:
200-017
Do 100 dni na zwrot
KLOKKERHOLM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
200-149
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLOKKERHOLM
Kod:
200-149
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze