Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12)

Układ Kierowniczy A.B.S. Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DAYCO Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBEST Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) FEBEST
Układ Kierowniczy HART Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) HART
Układ Kierowniczy MOOG Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PASCAL Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) PASCAL
Układ Kierowniczy SIDEM Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) SIDEM
Układ Kierowniczy TMI Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) TMI
Układ Kierowniczy YAMATO Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) YAMATO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4546
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4546
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  285
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 2:  M12X1.25
Rozmiar gwintu 1:  M14X1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  285
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze