Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia VEMO do Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08)

Układ Chłodzenia ELRING Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) ELRING
Układ Chłodzenia AISIN Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) AISIN
Układ Chłodzenia AJUSA Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) AJUSA
Układ Chłodzenia AKS DASIS Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) AKS DASIS
Układ Chłodzenia AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) AVA QUALITY COOLING
Układ Chłodzenia BEHR HELLA SERVICE Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) BEHR HELLA SERVICE
Układ Chłodzenia BEHR Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) BEHR
Układ Chłodzenia BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) BORGWARNER (WAHLER)
Układ Chłodzenia BOSCH Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) BOSCH
Układ Chłodzenia CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) CALORSTAT BY VERNET
Układ Chłodzenia DIEDERICHS Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) DIEDERICHS
Układ Chłodzenia DOLZ Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) DOLZ
Układ Chłodzenia ERA Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) ERA
Układ Chłodzenia EUROL Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) EUROL
Układ Chłodzenia GATES Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) GATES
Układ Chłodzenia HART Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) HART
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia KLOKKERHOLM Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) KLOKKERHOLM
Układ Chłodzenia LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) LIQUI MOLY
Układ Chłodzenia MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MAGNETI MARELLI
Układ Chłodzenia MAHLE Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MAHLE
Układ Chłodzenia MEYLE Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MEYLE
Układ Chłodzenia MOTORAD Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MOTORAD
Układ Chłodzenia NISSENS Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) NISSENS
Układ Chłodzenia NRF Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) NRF
Układ Chłodzenia PROTECHNIC Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) PROTECHNIC
Układ Chłodzenia THERMOTEC Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) THERMOTEC
Układ Chłodzenia TRISCAN Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) TRISCAN
Układ Chłodzenia VAICO Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) VAICO
Układ Chłodzenia VALEO Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) VALEO
Układ Chłodzenia VAN WEZEL Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) VAN WEZEL
Układ Chłodzenia VEMO Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) VEMO
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V30-72-0083
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V30-72-0083
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  56,6
Ilość biegunów:  1
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Punkt zmienny [°C]:  120
Rozmiar klucza:  19
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Oznaczenie koloru:  Czarny
Ciężar [kg]:  0,036
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  3,3
Głębokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V30-02-1607-1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V30-02-1607-1
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Moc elektryczna przyłączeniowa [W]:  120
Średnica zewnętrzna [mm]:  380
Ciężar [kg]:  3,8
Szerokość opakowania [cm]:  43,1
Wysokość opakowania [cm]:  41,8
Głębokość opakowania [cm]:  13,1
Do 100 dni na zwrot
474,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Jak nie przegrzać silnika w upały? Jak dbać o układ chłodzenia silnika latem?

Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?

Lato, według prognoz, będzie upalne. A upalne lato to spore obciążenie dla układu chłodzenia silnika, zwłaszcza jeśli kierowca nie zadbał ani o sam układ, ani o odpowiedni płyn chłodniczy. Czym może się to skończyć? Jak zadbać o chłodzenie przed wakacyjnym wyjazdem?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >
Wyciek płynu z chłodnicy. Jaki płyn dolać, czy można samą wodę destylowaną?

Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?

Gdy następuje niespodziewany wyciek płynu z chłodnicy lub zachodzi potrzeba wymiany dotychczas używanego chłodziwa, kierowca staje przed wyborem – płyn, koncentrat, a może zwykła woda? Co powinniście wybierać w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze