Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DOLZ Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) DOLZ
Turbosprężarka DRI Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) TMI
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Siehe Typenschild Turb
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
Siehe Typenschild Turb
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-12910
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-12910
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze