Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło A.B.S. do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło SACHS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BREMBO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło CIFAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Sprzęgło GIRLING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) JP GROUP
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LPR
Sprzęgło LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LUCAS
Sprzęgło LUK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NK
Sprzęgło QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SAMKO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sprzęgło TRW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRW
Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41249
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41249
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Materiał:  Aluminium
Specyfikacje asortymentowa:  Wcisnięty
Ciężar [kg]:  0,65
Do 100 dni na zwrot
241,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DOT4
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze