Sprężyny zawieszenia Toyota CELICA Kabriolet (_T18_) (1989.10 - 1993.11) 2.0 GTi (ST182) kabriolet 156KM, 115kW (1989.10 - 1993.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 15
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?
Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?
Dane techniczne Toyota CELICA Kabriolet (_T18_) 2.0 GTi (ST182)
Marka:
Toyota
Model(typ):
CELICA Kabriolet (_T18_)
Produkcja od:
1989.10
Produkcja do:
1993.11
Moc silnika [kW]:
115
Moc silnika [KM]:
156
Pojemność oficjalna [ccm]:
1998
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1998
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
3S-GE
1989.10
1993.11