Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SEIM do Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07)

Silnik KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KAMOKA
Silnik SASIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SASIC
Silnik PURFLUX Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PURFLUX
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) AJUSA
Silnik PURRO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PURRO
Silnik REINZ Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) REINZ
Silnik SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SWAG
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DYS
Silnik ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ELRING
Silnik GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GSP
Silnik IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik UFI Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) UFI
Silnik AE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) AE
Silnik BENDIX Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BENDIX
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CASTROL
Silnik CHAMPION Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DRIVE +
Silnik DT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DT
Silnik EPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EPS
Silnik ERA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ERA
Silnik EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EUROL
Silnik EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FACET Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FACET
Silnik FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FEBEST
Silnik FILTRON Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FILTRON
Silnik FRAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GATES Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GATES
Silnik GLASER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HART
Silnik HENGST FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IPSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) JPN
Silnik KING Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KING
Silnik KNECHT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KNECHT
Silnik KW Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KW
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MISFAT
Silnik MOTUL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MOTUL
Silnik NIPPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NIPPARTS
Silnik NPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NTY
Silnik OCAP Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OCAP
Silnik OEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) RAVENOL
Silnik SEIM Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VAICO
Silnik VALEO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VALEO
Silnik VALVOLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VALVOLINE
Silnik VEMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 205 II (20A/C) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SEIM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SEIM
0 (0)
Kod produktu:
084130
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SEIM
Kod:
084130
Jednostka:
szt
Długość 1/Długość 2 [mm]:  1714/1410
Specyfikacja:  kit
Do 100 dni na zwrot
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SEIM
0 (0)
Kod produktu:
CP65
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SEIM
Kod:
CP65
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  820
Rezystancja [Ohm]:  710
Głębokosć zabudowy [mm]:  39
Wersja:  BOSCH
Specyfikacja:  Point mort haut
Do 100 dni na zwrot
191,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze