Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02)

Silnik KAMOKA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) KAMOKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik ELRING Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ELRING
Silnik FA1 Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) FA1
Silnik BOSCH Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BOSCH
Silnik CORTECO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) CORTECO
Silnik FILTRON Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) FILTRON
Silnik KNECHT Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) KNECHT
Silnik MAHLE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MAHLE
Silnik VAICO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) VAICO
Silnik VICTOR REINZ Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) VICTOR REINZ
Silnik CHAMPION Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) CHAMPION
Silnik FEBI BILSTEIN Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) GATES
Silnik IPARTS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) IPARTS
Silnik JP GROUP Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) JP GROUP
Silnik MANN-FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MANN-FILTER
Silnik MULLER FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MULLER FILTER
Silnik OPTIMAL Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) OPTIMAL
Silnik SWAG Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) SWAG
Silnik VEMO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) VEMO
Silnik ACKOJA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ACKOJA
Silnik AE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) AE
Silnik AJUSA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) AUTOMEGA
Silnik BGA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BGA
Silnik BORG & BECK Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BREDA LORETT
Silnik BTA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BTA
Silnik BUGATTI Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BUGATTI
Silnik BUGIAD Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) BUGIAD
Silnik CLEAN FILTERS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ELWIS ROYAL
Silnik ESEN SKV Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) FLENNOR
Silnik GLASER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) GLASER
Silnik GLYCO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) GLYCO
Silnik GOETZE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) GOETZE
Silnik HART Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HART
Silnik HC-CARGO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) IJS GROUP
Silnik INA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) INA
Silnik IPD Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) IPD
Silnik IPSA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) IPSA
Silnik JPN Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) JPN
Silnik KING Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) KING
Silnik LUCAS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) METELLI
Silnik METZGER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) METZGER
Silnik MISFAT Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) MISFAT
Silnik NPS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) NPS
Silnik OEM Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) OEM
Silnik OPTIBELT Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) PURFLUX
Silnik PURRO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) SIDAT
Silnik SKF Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) SKF
Silnik SOFIMA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) UFI
Silnik VEMA Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) VEMA
Silnik WIX FILTERS Ford CAPRI I (ECJ) 1600 coupe 88KM, 65kW, benzyna (1972.08 - 1974.02) WIX FILTERS

384 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
Brak produktów.

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze