Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Rolka kierunkowa i prowadząca MAPCO do Toyota CELICA coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_) coupe 143KM, 105kW, benzyna (1999.08 - 2005.07)

Rolka kierunkowa i prowadząca SKF Toyota CELICA coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_) coupe 143KM, 105kW, benzyna (1999.08 - 2005.07) SKF
Rolka kierunkowa i prowadząca ASHIKA Toyota CELICA coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_) coupe 143KM, 105kW, benzyna (1999.08 - 2005.07) ASHIKA
Rolka kierunkowa i prowadząca BLUE PRINT Toyota CELICA coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_) coupe 143KM, 105kW, benzyna (1999.08 - 2005.07) BLUE PRINT
Rolka kierunkowa i prowadząca JAPANPARTS Toyota CELICA coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_) coupe 143KM, 105kW, benzyna (1999.08 - 2005.07) JAPANPARTS
Rolka kierunkowa i prowadząca JAPKO Toyota CELICA coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_) coupe 143KM, 105kW, benzyna (1999.08 - 2005.07) JAPKO
Rolka kierunkowa i prowadząca MAPCO Toyota CELICA coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_) coupe 143KM, 105kW, benzyna (1999.08 - 2005.07) MAPCO
Rolka kierunkowa i prowadząca MAXGEAR Toyota CELICA coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_) coupe 143KM, 105kW, benzyna (1999.08 - 2005.07) MAXGEAR
Rolka kierunkowa i prowadząca RUVILLE Toyota CELICA coupe (_T23_) 1.8 16V VT-i (ZZT230_) coupe 143KM, 105kW, benzyna (1999.08 - 2005.07) RUVILLE
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
24590/1
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
24590/1
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Szerokość [mm]:  26
Do 100 dni na zwrot
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Rolka kierunkowa i prowadząca

Rolka kierunkowa i prowadząca paska wielorowkowego

Pasek wieloklinowy w samochodzie często uznawany, zwłaszcza przez laików, za mało istotny element silnika, tak naprawdę odgrywa w nim kluczową dla całego układu napędowego rolę. Jest to element eksploatacyjny i nierzadko dochodzi do jego niewielkich, lecz z punktu mechanicznego znaczących uszkodzeń. Szczególnie kapryśna potrafi być rolka kierunkowa paska klinowego wielorowkowego, która odpowiada za prawidłowe prowadzenie paska.

Napinacze i rolki paska ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze