Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przeguby napędowe do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie)

Przeguby napędowe CIFAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) CIFAM
Przeguby napędowe METELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.03 - obecnie) METELLI
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (1)
Kod produktu:
15-1989
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
15-1989
Jednostka:
szt
Materiał osłony:  Guma
Wymiar gwintu:  M29 x 1,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  66
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  28
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  30
Skrawanie:  Z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
607-989
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
607-989
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  66
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  28
Średnica zewnętrzna [mm]:  102
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  30
Wymiar gwintu:  M29x1.5
Materiał osłony:  Guma
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przeguby napędowe

Porady z kategorii: Przeguby napędowe

Zużycie przegubów półosi - objawy i jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak prawidłowo rozpoznać zużycie przegubów półosi? Co wpływa na przyśpieszenie ich zużycia?

Charakterystyczne stukanie dochodzące z okolicy przedniego zawieszenia to tylko jeden z objawów typowych dla zużytych przegubów półosi. Znacznie mniej oczywistym sygnałem są wibracje odczuwalne na kierownicy, a czasem wręcz na całym nadwoziu. Co jeszcze może ostrzegać nas o zużyciu przegubów półosi? Co w największym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia tego procesu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze