Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie)

Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) HUTCHINSON
Pasek klinowy wielorowkowy BG AUTOMOTIVE LTD. Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) DENCKERMANN
Pasek klinowy wielorowkowy DT Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) DT
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) FLENNOR
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy HART Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) HART
Pasek klinowy wielorowkowy INA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) INA
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) JP GROUP
Pasek klinowy wielorowkowy KAMOKA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) KAMOKA
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) KAVO PARTS
Pasek klinowy wielorowkowy LUCAS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) LUCAS
Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) MITSUBOSHI
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) TRISCAN
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
QBR61635
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QBR61635
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1635
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Paski wielorowkowe PK

pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy, choć niepozorny i mało okazały, jest elementem niezwykle ważnym w prawidłowym funkcjonowaniu wielu urządzeń osprzętu jednostki napędowej. Pasek klinowy wielorowkowy to element o wiele trwalszy i bardziej wydajny niż standardowe paski klinowe, jednak i jemu ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze