Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy SASIC do Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05)

Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy INA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) INA
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy BGA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) BGA
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) DENCKERMANN
Pasek klinowy wielorowkowy DT Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) DT
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) FLENNOR
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy HART Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) HART
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) HUTCHINSON
Pasek klinowy wielorowkowy KAMOKA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) KAMOKA
Pasek klinowy wielorowkowy LUCAS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) LUCAS
Pasek klinowy wielorowkowy MAGNETI MARELLI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) MAGNETI MARELLI
Pasek klinowy wielorowkowy MAPCO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) MAPCO
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) MEYLE
Pasek klinowy wielorowkowy NPS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) NPS
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) ROULUNDS RUBBER
Pasek klinowy wielorowkowy SASIC Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) SASIC
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy TOPRAN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) TOPRAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) TRISCAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2011.03 - 2013.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
6PK1100
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
6PK1100
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1100
Ilość żeber:  6
Dla numeru OE:  5750A0
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Paski wielorowkowe PK

pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy, choć niepozorny i mało okazały, jest elementem niezwykle ważnym w prawidłowym funkcjonowaniu wielu urządzeń osprzętu jednostki napędowej. Pasek klinowy wielorowkowy to element o wiele trwalszy i bardziej wydajny niż standardowe paski klinowe, jednak i jemu ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze