Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek do Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 65 AMG (217.379) coupe 630KM, 463kW, benzyna (2014.07 - 2019.05)

Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 65 AMG (217.379) coupe 630KM, 463kW, benzyna (2014.07 - 2019.05) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 65 AMG (217.379) coupe 630KM, 463kW, benzyna (2014.07 - 2019.05) NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
5.0 (12)
Kod produktu:
GN10703-12B1
dostępny
5.0 (12)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
GN10703-12B1
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  Distributorless Coil
Wersja:  OEM Standard
Rodzaj wtyczki:  Żeński
Ilość biegunów:  2
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
ECZ-ME-017
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECZ-ME-017
Numer seryjny:  ECZ-ME-017
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze