Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek BERU BERU do Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06)

Cewka zapłonowa / zespół cewek BERU Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) BERU
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOUGICORD Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) BOUGICORD
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI/HUCO Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) HITACHI/HUCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPKO Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) JAPKO
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek SKV GERMANY Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) SKV GERMANY
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo (154.AM) liftback 155KM, 114kW, benzyna (1985.12 - 1990.06) VEMO
Producent:BERU
Producent:BERU

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BERU
4.9 (17)
Kod produktu:
ZS568
dostępny
4.9 (17)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BERU
Kod:
ZS568
Jednostka:
szt
Technika połączeń:  DIN+M5
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa:  Dla opornika wstępnego
Ilość połączeń:  1
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Gwintowana złączka:  M5
Do 100 dni na zwrot
177,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BERU
4.9 (17)
Kod produktu:
ZS115
niedostępny
4.9 (17)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BERU
Kod:
ZS115
Jednostka:
szt
Technika połączeń:  DIN+M5
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa:  Dla opornika wstępnego
Ilość połączeń:  1
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Gwintowana złączka:  M5
Do 100 dni na zwrot
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Cewki zapłonowe w iParts.pl!

Cewka zapłonowa

Cewka zapłonowa to kolejny bardzo ważny element wchodzący w skład układu zapłonowego jednostek benzynowych. To dzięki niej powstaje ładunek elektryczny zmieniany z prądu o niskim napięciu w prąd o napięciu dochodzącym do 30 tys. woltów. Jednak cewka zapłonowa to również przyczyna ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze