Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek do Citroën BERLINGO (ER_, EC_) 1.2 PureTech 130 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Citroën BERLINGO (ER_, EC_) 1.2 PureTech 130 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Citroën BERLINGO (ER_, EC_) 1.2 PureTech 130 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Citroën BERLINGO (ER_, EC_) 1.2 PureTech 130 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Citroën BERLINGO (ER_, EC_) 1.2 PureTech 130 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Citroën BERLINGO (ER_, EC_) 1.2 PureTech 130 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Citroën BERLINGO (ER_, EC_) 1.2 PureTech 130 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Citroën BERLINGO (ER_, EC_) 1.2 PureTech 130 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TRISCAN

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECZ-CT-008
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECZ-CT-008
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Numer seryjny:  ECZ-CT-008
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 225,00 zł
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NGK
4.8 (16 ocen)
Kod produktu:
49549
dostępny
4.8 (16 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NGK
Kod:
49549
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Ilość biegunów:  3
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Napięcie [V]:  14
Kolor obudowy:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 280,00 zł
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8010880
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
8010880
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Dla numeru artykułu:  8010880
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 683,00 zł
369,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EFI AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
155519
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EFI AUTOMOTIVE
Kod:
155519
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8860 28031
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8860 28031
Ilość połączeń:  3
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMB5083
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
DMB5083
Ilość otworów:  1
Ilość biegunów:  3
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Ciężar netto [kg]:  0,304
Do 100 dni na zwrot
MEAT & DORIA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10880
niedostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
10880
Ilość biegunów:  3
Dla numeru artykułu:  98 086 536 80
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze