iParts.pl wśród najlepszych polskich e-sklepów

    

W tegorocznym rankingu e-sklepów organizowanym przez Gazetę Wyborczą, Money.pl i wyborcza.biz iParts.pl zajął 9 pozycję w kategorii Sklepy specjalistyczne. Tym samym, osiągnęliśmy najlepszy rezultat wśród motoryzacyjnych sklepów internetowych oferujących auto części. iParts.pl jest jedynym, wyróżnionym przedstawicielem branży dystrybucji części zamiennych w tym zestawieniu.

Co podkreślili autorzy zestawienia, kategoria sklepów specjalistycznych w której znalazł się iParts.pl była najtrudniejszą do przeprowadzenia porównania. Sklepy tego rodzaju są nie tylko doskonałym miejscem na zakupy, ale także i pomocnym źródłem wiedzy. Potwierdzeniem tego jest fakt, iż wszystkie sklepy w tej kategorii zebrały bardzo wysokie noty. iParts.pl zdobyło 61,5 punktów na 100 możliwych, co pozwoliło uplasować się na wysokiej, dziewiątej pozycji.

W rankingu brane były pod uwagę najpopularniejsze, polskie sklepy internetowe na podstawie badań Megapanel. Wśród kryteriów oceny sklepów znalazły się m.in. asortyment, informacje o produkcie, procedura zamawiania i dostawa zakupów, sposoby płatności, interakcja z klientem, jakość obsługi, łatwość dotarcia do informacji, przejrzystość i budowa strony, bonusy i pozostałe czynniki (opinie o sklepie na portalach, specjalne narzędzia dla użytkownika itp.).

Jak więc widać, niemal każdy aspekt działania sklepu internetowego został poddany ocenie – od liczby produktów w sklepie, przez fachowość udzielanych informacji aż do udzielanych rabatów, promocji etc. Proces zakupu produktu przez Klienta jest nieco bardziej skomplikowany niż w przypadku tradycyjnych sklepów, także ilość czynników branych pod uwagę przez twórców rankingu jest naprawdę imponująca.

iParts.pl

Branża e-commerce stale się rozwija i już od dłuższego czasu sklepy internetowe stają się wartościową konkurencją dla tradycyjnych sklepów. E-sklepy notują coraz więcej odwiedzin, a i Polacy chętniej dokonują zakupów w Internecie. Według niektórych prognoz, na zakupy w sieci wydamy w 2012 r. nawet 21,5 mld zł, a więc o 4 mld zł więcej niż rok temu.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sondażu i dziękujemy Państwu za okazane zaufanie. Wysokie miejsce w rankingu traktujemy jako motywację do jeszcze cięższej pracy w celu usprawnienia i polepszenia procesu realizacji zamówień, obsługi klienta oraz powiększenia bazy produktowej. Mamy nadzieję, że dzięki naszym Klientom będziemy mieć szansę rozwijać się tak szybko jak do tej pory.

Pełne wyniki rankingu wraz z opisem możecie znaleźć Państwo tutaj: