Wybierz model samochodu marki Ford
- C-MAX (DM2) (2009.04-2010.09)
- FOCUS C-MAX (DM2) (2006.01-2007.03)
- FOCUS II (DA_, HCP, DP) (2010.05-2011.07)
- FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) (2009.10-2012.09)
- FOCUS II kabriolet (2006.10-2010.09)
- FOCUS II sedan (DB_, FCH, DH) (2008.02-2011.07)
Artykuły powiązane
- Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?
- Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?
- Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?
- Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?
- Co daje bandaż termiczny na wydechu? Jakich bandaży należy używać i jak prawidłowo owijać poszczególne elementy układu?
- Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?
- Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?
Auto części zamienne Vemo
VEMO to marka niemieckiej firmy VIEROL AG zajmującej się produkcją podzespołów na potrzeby rynku części zamiennych. Firma VIEROL AG obecna jest na rynku motoryzacyjnym od ponad 35 lat. Natomiast znacznie młodsza marka VEMO została zarejestrowana nie tak dawno, bo w 1998 roku. Na potrzeby marki VEMO zadecydowano wybudować specjalistyczny warsztat w Oldensburgu, którego powierzchnia wynosi 2 400 metrów kwadratowych.
Oferta części VEMO ...
Zamienne części samochodowe do Forda
Samochody Ford to przede wszystkim niedrogie, wygodne, bezpieczne i wytrzymałe auta, niezwykle popularne na całym świecie. Zapewniamy kompleksową ofertę części do samochodów osobowych Forda w najniższych rynkowych cenach. Wszystkie części zamienne do Forda oraz materiały eksploatacyjne w naszym sklepie pochodzą od ...
W ostatnim czasie dopuszczalny poziom zanieczyszczeń, który może być emitowany przez nowe samochody, został jeszcze bardziej obniżony w wyniku unijnych restrykcji prawnych. Norma Euro 6 wymusiła na producentach obniżenie zawartości tlenków azotu (NOx) w spalinach aż o 80 proc. w stosunku do wcześniejszej normy Euro 5. Koncerny samochodowe, aby spełnić prawne wymogi emisyjne, opracowały dwa systemy oczyszczania spalin. Jednym z nich jest AdBlue, a raczej zbiornik płynu ...