Wybierz typ samochodu marki GOLF II (19E, 1G1)
- 1.0 45KM
- 1.0 50KM
- 1.3 50KM
- 1.6 D 50KM
- 1.3 55KM
- 1.3 Cat 55KM
- 1.6 D 54KM
- 1.3 58KM
- 1.6 TD 60KM
- 1.6 TD 70KM
- 1.6 70KM
- 1.6 72KM
- 1.6 75KM
- 1.6 TD 80KM
- 1.8 84KM
- 1.8 Syncro 84KM
- 1.8 90KM
- 1.8 i Cat Syncro 90KM
- 1.8 i Cat 90KM
- 1.8 Syncro 90KM
- 1.8 Syncro 98KM
- 1.8 GTI 105KM
- 1.8 GTI 107KM
- 1.8 GTI Cat 107KM
- 1.8 GTI 112KM
- 1.8 GTI 16V 129KM
- 1.8 GTI 16V 139KM
- 1.8 GTI G60 160KM
- 1.8 GTI G60 Syncro 160KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Liczy się nie tylko to, jaki płyn hamulcowy należy wybrać, ale też jak z nim postępować. 6 prawd o wymianie i eksploatacji płynu
- DOT 3, DOT 4, a może DOT 5.1? Jaki rodzaj płynu hamulcowego powinniście wlewać do swojego auta?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne Bosch
Bosch to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku motoryzacyjnym. Oferta firmy skupia się na produktach przeznaczonych do branży przemysłowej oraz motoryzacyjnej. Koncern Bosch produkuje m.in. części samochodowe, urządzenia i systemy diagnostyczne, urządzenia grzewcze, elektronarzędzia czy sprzęt z zakresu napędu oraz sterowań. Grupa Bosch z uwzględnieniem dystrybutorów oraz spółki Robert Bosch GmbH jest obecna w około 150 krajach na terytorium całego ...
Części samochodowe do VW Golf II
iParts.pl posiada szeroką ofertę płynów hamulcowych o różnej specyfikacji. Znajdziesz u nas najlepsze, oryginalne płyny hamulcowe DOT 3, DOT 4 i DOT 5 w najniższych cenach!
Płyn hamulcowy jest niezwykle istotny dla działania układu hamulcowego i bezpieczeństwa kierowców. Służy on do przekazywania ciśnienia hydraulicznego wygenerowanego w pompie hamulcowej bądź agregacie systemu ESP na zaciski i cylinderki hamulcowe.
Główną cechą ...