Wybierz model samochodu marki Audi
- 100 C1 sedan (801, 803, 805, 807, 811, 813, F104) (1975.01-1976.07)
- 100 C2 Avant (435, 436) (1980.08-1982.07)
- 100 C2 sedan (431, 433, 434) (1980.08-1984.08)
- 100 C3 Avant (445, 446) (1990.03-1990.11)
- 100 C3 sedan (443, 444) (1989.08-1991.07)
- 100 C4 Avant (4A5) (1993.08-1994.07)
- 100 C4 sedan (4A2) (1993.11-1994.07)
- 200 C3 Avant (447, 448) (1989.07-1990.12)
- 200 C3 sedan (447, 448) (1989.03-1990.12)
- 80 B1 sedan (80, 82) (1976.08-1978.07)
- 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) (1985.08-1986.08)
- 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) (1990.08-1991.10)
- 80 B4 Avant (8C5) (1994.03-1995.05)
- 80 B4 sedan (8C2) (1993.11-1994.07)
- 90 B2 (813, 814, 853) (1986.03-1987.03)
- 90 B3 (893, 894, 8A2) (1990.04-1991.09)
- A2 (8Z0) (2003.11-2005.08)
- A3 (8L1) (2001.10-2003.05)
- A3 (8P1) (2011.01-2012.08)
- A4 B5 (8D2) (2000.07-2000.11)
- A4 B5 Avant (8D5) (2000.07-2001.09)
- A4 B6 (8E2) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 Avant (8E5) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 kabriolet (8H7) (2004.09-2005.12)
- A4 B7 (8EC) (2006.10-2008.06)
- A4 B7 Avant (8ED) (2006.10-2008.06)
- A6 C4 (4A2) (1996.04-1997.10)
- A6 C4 Avant (4A5) (1996.04-1997.12)
- A6 C5 (4B2) (2001.06-2005.01)
- A6 C5 Avant (4B5) (2004.04-2005.01)
- A8 D2 (4D2, 4D8) (2001.01-2002.09)
- A8 D3 (4E2, 4E8) (2007.08-2010.07)
- ALLROAD C5 (4BH) (2003.05-2005.08)
- CABRIOLET B3 (8G7) (1997.01-2000.08)
- COUPE B2 (81, 855, 856) (1987.01-1987.12)
- COUPE B3 (89, 8B3) (1992.10-1996.12)
- QUATTRO (85) (1989.08-1991.07)
- TT (8N3) (2005.03-2006.06)
- TT Roadster (8N9) (2003.07-2006.06)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Mapco
MAPCO Autotechnik GmbH istnieje na rynku motoryzacyjnym od 1977 roku. Firma założona we Francji obecnie posiada placówki również w Niemczech i Holandii, a produkowane części samochodowe MAPCO dystrybuuje do krajów na wszystkich kontynentach. Firma specjalizuje się przede wszystkim w produkcji komponentów do układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń, stanowiących jedną z większych grup produktowych. Jednak w swojej ofercie MAPCO posiada też ...
Zamienne części samochodowe do Audi
Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...