Łożysko oporowe NSK - Honda CIVIC VIII sedan (FD, FA) 1.8 (FD1, FD7)
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
- Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Auto części zamienne NSK
NSK jest firmą partnerską dla wielu czołowych producentów samochodów oraz dostawców części. Zajmuje się ona zapewnianiem profesjonalnych oraz kompleksowych rozwiązań z zakresu inteligentnych układów kierowniczych, łożysk silników i przekładni oraz łożysk do urządzeń pomocniczych. Firma gwarantuje poprawienie charakterystyki pracy tych podzespołów, a co za tym idzie zwiększenie bezpieczeństwa, trwałości oraz zmniejszenie zużycia paliwa, co ma pozytywny wpływ na ...
Zamienne części samochodowe do Hondy Civic VIII
Łożysko oporowe, nazywane również łożyskiem wciskowym, to nieodłączny element każdego systemu wysprzęglania. Łożysko oporowe to element o niezbyt skomplikowanej budowie, które przeważnie wytrzymuje cały okres eksploatacji sprzęgła. Mimo prostej ...