Wybierz typ samochodu marki DS3 (SA_)
- 1.4 HDi 70 68KM
- 1.2 VTi 82 82KM
- 1.6 HDi 90 92KM
- 1.4 VTi 95 95KM
- 1.4 VTi 95 LPG 95KM
- 1.4 VTi 98 98KM
- 1.6 BlueHDi 100 99KM
- 1.2 THP 110 110KM
- 1.6 HDi 110 112KM
- 1.6 HDi 115 114KM
- 1.6 HDi 115 115KM
- 1.6 BlueHDi 120 120KM
- 1.6 VTi 120 120KM
- 1.6 THP 150 150KM
- 1.6 THP 155 156KM
- 1.6 THP 165 165KM
- 1.6 Racing 203KM
- 1.6 Racing 207KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
Auto części zamienne Triscan
Triscan jest duńskim dystrybutorem części samochodowych do pojazdów produkcji europejskiej i azjatyckiej. Produkty firmy sprzedawane są na ponad 35 rynkach europejskich, przy czym głównym odbiorcą są kraje skandynawskie. Asortyment firmy dzieli się na 25 grup produktowych, w skład których wchodzi ponad 55 000 różnych komponentów przeznaczonych do montażu w samochodach produkcji europejskiej i azjatyckiej, głównie japońskiej i ...
Zamienne części samochodowe do Citroena
Dobrej jakości części samochodowe muszą przede wszystkim spełniać wszelkie wymagania konstrukcyjne oraz posiadać niezbędne atesty i homologacje gwarantujące odpowiednią jakość, bezpieczeństwo użytkowania oraz przyjazność dla środowiska naturalnego. Proponowane przez nas auto części Citroen to najwyższa ...
Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...