Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz KLASA E (W211) (2002.03 - 2009.03)
- E 200 CDI 102KM
- E 200 CDI 122KM
- E 220 CDI 136KM
- E 200 CDI 136KM
- E 220 CDI 150KM
- E 220 CDI 163KM
- E 270 CDI 163KM
- E 200 Kompressor 163KM
- E 200 NGT 163KM
- E 220 CDI 170KM
- E 280 CDI 177KM
- E 240 4-matic 177KM
- E 270 CDI 177KM
- E 240 177KM
- E 200 Kompressor 184KM
- E 280 CDI 190KM
- E 280 CDI 4-matic 190KM
- E 230 204KM
- E 320 CDI 204KM
- E 300 BlueTEC 211KM
- E 320 CDI 224KM
- E 320 224KM
- E 320 CDI 4-matic 224KM
- E 320 4-matic 224KM
- E 280 4-matic 231KM
- E 280 231KM
- E 400 CDI 260KM
- E 350 272KM
- E 350 4-matic 272KM
- E 350 CGI 292KM
- E 500 4-matic 306KM
- E 500 306KM
- E 420 CDI 314KM
- E 500 4-matic 388KM
- E 500 388KM
- E 55 AMG Kompressor 476KM
- E 63 AMG 514KM
- E 63 AMG 514KM
Części samochodowe do Mercedesa W211
Mercedes klasy E oznaczony symbolem W211 pojawił się na rynku w 2002 roku, jest to następca popularnego "okularnika". W związku z dużym zapotrzebowaniem jego produkcja odbywała się między innymi w Niemczech, Meksyku, Austrii, Chinach, Indiach.
W211 został zaprojektowany w oparciu o płytę podłogową Mercedesa CLS. Na rynku samochodowym dostępny był w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan i kombi. Cztery lata po premierze pojazdu niemiecki producent zdecydował, że auto ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA E (W211)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Mini baza wiedzy o zawieszeniu pneumatycznym
Zawieszenie pneumatyczne obecne jest w motoryzacji od lat 80. minionego wieku. Oprócz oczywistego zadania, jakim dla zawieszenia pneumatycznego jest tłumienie nierówności powstałych na drogach oraz jezdniach w trakcie jazdy pojazdem, jest ono odpowiedzialne także za poprawę parametrów trakcyjnych samochodów. Umożliwia to redukcję drgań oraz wstrząsów, co nie pozostaje bez wpływu na zauważalny wzrost komfortu jazdy.
Jakie są zalety zawieszenia ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
- Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?