Wybierz typ samochodu marki Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) (2010.04 - 2019.06)
- 1.6 Ti 85KM
- 1.5 TDCi 95KM
- 1.6 TDCi 95KM
- 1.0 EcoBoost 100KM
- 1.0 EcoBoost 100KM
- 1.5 TDCi ECOnetic 105KM
- 1.6 Ti 105KM
- 2.0 TDCi 115KM
- 1.6 TDCi 115KM
- 1.6 LPG 117KM
- 1.6 Flexifuel 120KM
- 1.6 LPG 120KM
- 1.6 Ti 120KM
- 1.5 TDCi 120KM
- 1.6 Ti 125KM
- 1.0 EcoBoost 125KM
- 1.0 EcoBoost 125KM
- 2.0 TDCi 136KM
- 2.0 TDCi 140KM
- 1.6 EcoBoost 150KM
- 2.0 TDCi 150KM
- 1.5 EcoBoost 150KM
- 2.0 TDCi 163KM
- 2.0 TDCi 170KM
- 1.5 EcoBoost 182KM
- 1.6 EcoBoost 182KM
- 2.0 Energi 185KM
Części samochodowe do Forda C-Max II drugiej generacji
Ford C-Max II to kompaktowy minivan produkowany od 2010 roku. Modele oznaczone przez producenta symbolami DXA/CB7 i DXA/CEU są już drugą generacją tego modelu i zastąpiły swojego poprzednika, który był pierwotnie znany pod nazwą Ford Focus C-Max, a następnie po prostu Ford C-Max. Jak przystało na segment C, samochód ten został zaprojektowany tak, by mógł służyć zarówno do jazdy w mieście, jak i do dalszych wypadów. Podróżom sprzyja także duży bagażnik i możliwość ...
Szukaj części do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelki pokrywy wałków rozrządu
Elementy paska rozrządu, jak i cały rozrząd samochodowy, wymagają odpowiedniej ochrony. Producenci motoryzacyjni instalują specjalne osłony paska rozrządu, które zabezpieczają napęd paska synchronicznego przed szkodliwym oddziaływaniem substancji chemicznymi oraz niepożądanych przedmiotów, które mogłyby dostać się do układu. Dodatkowym wsparcie takiej osłony jest uszczelka pokrywy rozrządu, która zapewnia odpowiednią szczelność ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?