Wybierz typ samochodu marki Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) (od 2007.03)
- 1.5 Bifuel 109KM
- 1.5 109KM
- 1.8 DI-D 116KM
- 1.6 MIVEC 117KM
- 1.8 140KM
- 2.0 DI-D 140KM
- 1.8 Flexfuel 140KM
- 1.8 143KM
- 1.8 Bifuel 143KM
- 2.0 147KM
- 1.8 DI-D 150KM
- 2.0 150KM
- 1.8 Mivec 150KM
- 2.0 i 154KM
- 2.0 i 4WD 154KM
- 2.0 i Ralliart 4WD 241KM
- EVO X 280KM
- EVO X 295KM
- EVO X - FQ330 329KM
- 2.0 EVO X 349KM
- EVO X - FQ360 359KM
- 2.0 EVO X 402KM
- EVO X - FQ400 409KM
Części samochodowe do Mitsubishi Lancer VIII ósmej generacji
Mitsubishi Lancer to samochód osobowy klasy kompaktowej zaliczany do niższej klasy średniej z segmentu C. Auto było produkowane przez japoński koncern Mitsubishi Motors od 1973. W 2016 roku marka Mitsubishi ogłosiła definitywne zakończenie produkcja tego modelu.
Kompaktowy japoński sedan to pierwszy samochód marki Mitsubishi, który masowo był sprzedawany na rynkach europejskich. Lancer był początkowo wyłącznie czterodrzwiową odmianą modelu Colt. Jednak ogromna ...
Szukaj części do Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Tanie sprężyny zawieszenia w iParts.pl
Jednymi z najważniejszych elementów samochodowego układu zawieszenia są sprężyny śrubowe, które we współczesnych konstrukcjach z powodzeniem zastąpiły resory piórowe. Sprężyny zawieszenia ściśle współpracują z amortyzatorami w celu maksymalnego ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?
- Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?
- Jak wymienić sprężyny zawieszenia?
- Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?
- Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora