Wybierz typ samochodu marki Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) (2012.11 - 2021.03)
- 1.2 TSI 86KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.2 TSI 105KM
- 1.6 TDI 4x4 105KM
- 1.6 TDI 110KM
- 1.6 110KM
- 1.2 TSI 110KM
- 1.4 TSI G-TEC 110KM
- 1.6 TDI 4x4 110KM
- 1.6 TDI 4x4 115KM
- 1.0 TSI 115KM
- 1.6 TDI 115KM
- 1.4 TSI 140KM
- 2.0 TDI 143KM
- 1.5 TSI 150KM
- 2.0 TDI 4x4 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.4 TSI 150KM
- 1.8 TSI 180KM
- 1.8 TSI 4x4 180KM
- 2.0 TDI / TDI RS 4x4 184KM
- 2.0 TDI RS 184KM
- 2.0 TSI 4x4 190KM
- 2.0 TSI 190KM
- 2.0 TSI RS 220KM
- 2.0 TSI RS 230KM
- 2.0 TSI RS 245KM
Części samochodowe do Skody Octavia III
Skoda Octavia trzeciej generacji to nadal bardzo praktyczny, komfortowy, funkcjonalny i stosunkowo przystępny cenowo samochód. Fenomen Skody Octavii rozpoczął się jeszcze w latach ’90, kiedy to wyszła pierwsza generacja tego modelu. Wygodne i funkcjonalne auto, wyposażone w niezniszczalne silniki znane z innych modeli dostępnych w grupie VAG, czyli 1.9 TDI czy 1.8T dostępne było w bardzo konkurencyjnych cenach. Wiele osób decydowało się właśnie wtedy na zakup nowej Skody, ...
Szukaj części do Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Elastyczne przewody hamulcowe - przednie i tylne
Elastyczne przewody hamulcowe mają bezpośredni wpływ na właściwe działanie układu hamulcowego, a tym samym na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Te elementy muszą być bezwzględnie systematycznie kontrolowane i serwisowane zgodnie z wymaganiami producenta ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Przewody hamulcowe. O czym warto pamiętać przygotowując się do ich wymiany?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
- Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?
- GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie
- Odpowietrzanie układu hamulcowego
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?