Wybierz typ samochodu marki Volvo V70 III (135) (2007.04 - 2016.04)
- 1.6 D 109KM
- 1.6 DRIVe / D2 114KM
- D2 120KM
- 2.0 D 136KM
- D3 136KM
- 2.0 FlexiFuel 146KM
- 2.0 145KM
- D3 150KM
- 2.4 D 163KM
- D3 / D4 163KM
- D4 AWD 163KM
- 2.4 D 175KM
- T4 180KM
- 1.6 T4F 180KM
- D4 181KM
- D5 185KM
- D5 AWD 185KM
- T4 190KM
- 2.5 T FlexiFuel 200KM
- 2.5 T 200KM
- 2.0 T 203KM
- D5 205KM
- D5 AWD 205KM
- D5 AWD 215KM
- D5 215KM
- D5 230KM
- D5 AWD 230KM
- 2.5 T 231KM
- 2.5 T FlexiFuel 231KM
- T5 241KM
Części samochodowe do Volvo V70 III trzeciej generacji
Volvo V70 to pojazd, który pojawił się na drogach w 1996 roku. Auto doczekało się 3 generacji. Części Volvo V70 III zaczęły powstawać w roku 2007. Natomiast ostatnie części Volvo V70 trzeciej generacji zmontowano ze sobą w 2016 roku. Oznacza to, że spośród wszystkich generacji właśnie trzecia znajdowała się w produkcji najdłużej. Nie powinno to dziwić, ponieważ auta te cieszyły się dużą popularnością. Do dzisiaj są chętnie wybierane przez kierowców, ...
Szukaj części do Volvo V70 III (135)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Koła dwumasowe i zamachowe w iParts.pl!
iParts.pl to sklep internetowy oferujący niewiarygodnie
dużą liczbę kół zamachowych i dwumasowych. Nasi klienci mogą
wybierać z produktów renomowanych producentów do wszystkich marek
i modeli aut.
Koło zamachowe to specjalne koło o dużym momencie
bezwładności, którego zadaniem jest gromadzenie energii
kinetycznej. Jego unikalna budowa i efektywność sprawiły, że koło
zamachowe znalazło zastosowanie w wielu dziedzinach mechaniki, w
tym w ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?