Wybierz typ samochodu marki Vw GOLF II (19E, 1G1) (1983.08 - 1992.12)
- 1.0 45KM
- 1.6 D 50KM
- 1.0 50KM
- 1.3 50KM
- 1.6 D 54KM
- 1.3 55KM
- 1.3 Cat 55KM
- 1.3 58KM
- 1.6 TD 60KM
- 1.6 TD 70KM
- 1.6 69KM
- 1.6 70KM
- 1.6 72KM
- 1.6 75KM
- 1.6 TD 80KM
- 1.8 84KM
- 1.8 Syncro 84KM
- 1.8 90KM
- 1.8 i Cat Syncro 90KM
- 1.8 i Cat 90KM
- 1.8 Syncro 90KM
- 1.8 Syncro 98KM
- 1.8 GTI 105KM
- 1.8 GTI 107KM
- 1.8 GTI Cat 107KM
- 1.8 GTI 112KM
- 1.8 GTI 16V 129KM
- 1.8 GTI 16V 136KM
- 1.8 GTI 16V 139KM
- 1.8 GTI G60 160KM
- 1.8 GTI G60 Syncro 160KM
Części samochodowe do VW Golf II
Samochód VW Golf to już ikona światowej motoryzacji. Auto z segmentu kompaktów, a więc niższej klasy średniej, to jeden z najlepiej sprzedających się modeli samochodów, szczególnie na Starym Kontynencie. Wciągu ośmiu lat produkcji Golfa II sprzedano ponad 6,3 mln egzemplarzy tego auta. Druga generacja tego modelu pojawiła się na rynku w 1983 roku. Projektem stylistycznym auta zajął się Herbert Schafer, wzorując się na kształtach z pierwszej generacji samochodu, których ...
Szukaj części do Vw GOLF II (19E, 1G1)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Cylinderki hamulcowe koła
Najpowszechniejsze układy hamulcowe cierne w samochodzie to hamulce bębnowe oraz tarczowe. Ich konstrukcje znacznie różnią się między sobą, jednak zasada działania jest taka sama. Głównym zadaniem hamulca jest wytworzenie siły tarcia, która przeciwdziała siłom oddziałującym na rozpędzony samochód i ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Jak prawidłowo rozkręcać hamulce bębnowe?
- Jak i dlaczego warto regularnie serwisować hamulce bębnowe?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Jak wymienić szczęki oraz bębny hamulcowe i czy można to zrobić samemu?
- Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?
- Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?