-10% NA UKŁAD HAMULCOWY! ODBIERZ KOD
Do końca promocji pozostało:
Zawory przełączające montowane są bezpośrednio do głowicy cylindrów i sterują przełączanymi elementami silnika, które mają możliwość sterowania elektronicznego. Większość zaworów tego typu działa dwustopniowo, jednak zdarzają się takie rozwiązania, które pozwalają na bezstopniową, bardziej płynną pracę.
Praca zaworów przełączających jest monitorowana i koordynowana przez sterownik silnika, który na bieżąco analizuje cały szereg parametrów, takich jak: prędkość obrotowa silnika, obciążenie oraz temperatura pracy.
Zawory przełączające składają się z dwóch podstawowych elementów: elektromagnesu i części hydraulicznej. Kiedy prąd zaczyna przepływać przez zawór olej jest natychmiast wtłaczany do mechanizmów przełączających. Po ich odblokowaniu ponownie otwarte zostaje przejście oleju z pompy. Po odłączeniu zasilania olej pod znacznie mniejszym ciśnieniem spływa do miski olejowej, skąd za pomocą pompy oleju jest zaciągany i cały cykl się powtarza. Poszczególne przełączenia mogą być szybko powtarzane, zgodnie z charakterystyką pracy danej jednostki napędowej.