-10% NA AKCESORIA SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD

Do końca promocji pozostało:

4
4
2
2
2
2
8
8
0
0
4
4
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy 1-tłoczkowy

Obecnie w pojazdach osobowych i sportowych znaleźć można różnego rodzaju zaciski hamulcowe. Rozróżnienie dotyczy między innymi liczby tłoczków. W pojazdach sportowych oraz w samochodach osobowych klasy premium dominują zaciski z dwoma tłoczkami lub wielokrotnością tej liczby. Natomiast w pozostałych samochodach najczęściej producenci montują zacisk 1-tłoczkowy, zaliczany do grupy zacisków pływających.

Ekonomiczne i skuteczne rozwiązanie

Zacisk pływający wyposażony w 1 tłoczek to element stosunkowo tani. Pod tym względem przeważa nad innymi zaciskami hamulcowymi. Niska cena to konsekwencja zastosowania żeliwa do konstrukcji tłoczków oraz obecność tylko 1 tłoczka. Jednocześnie zacisk 1-tłoczkowy wykazuje się dobrą efektywności działania przy umiarkowanym obciążeniu układu hamulcowego. Jeżeli eksploatacja hamulców jest intensywniejsza, zaleca się zastąpienie zacisków 1-tłoczkowych, zaciskami wielotłoczkowymi.

Przejdź do naszego sklepu z częściami samochodowymi iParts.pl
Przejdź do sklepu

Przykładowe pytania

  • Co to jest Zacisk hamulcowy 1-tłoczkowy?
  • Zacisk hamulcowy 1-tłoczkowy w samochodzie
  • Jak działa Zacisk hamulcowy 1-tłoczkowy?

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze