Uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego Kia RIO IV (YB, SC, FB) (od 2017.01) 1.0 T-GDI 120 liftback 120KM, 88kW (2017.01 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 15
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120
Marka:
Kia
Model(typ):
RIO IV (YB, SC, FB)
Produkcja od:
2017.01
Moc silnika [kW]:
88
Moc silnika [KM]:
120
Pojemność rzeczywista [ccm]:
998
Pojemność litry:
1
Liczba cylindrów:
3
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
liftback
G3LC
2017.01