Uszczelka głowicy Volvo V90 II Kombi (235, 236) (od 2016.03) T8 Plug-in-Hybrid AWD Kombi 407KM, 299kW (2016.03 - 2018.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 8
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Volvo V90 II Kombi (235, 236) T8 Plug-in-Hybrid AWD
Marka:
Volvo
Model(typ):
V90 II Kombi (235, 236)
Produkcja od:
2016.03
Moc silnika [kW]:
235
Moc silnika [KM]:
320
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1969
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Hybryda
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
Hybryda silnik benzynowy / elektryczny
Rodzaj pojazdu:
kombi
B 4204 T35
2016.03