Pompa oleju Chevrolet ORLANDO (J309) (od 2010.12) 1.4 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 140KM, 103kW (2012.06 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 5
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Czym jest smok oleju? Jaką funkcję w układzie smarowania silnika pełni ten właśnie element?
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Dane techniczne Chevrolet ORLANDO (J309) 1.4
Marka:
Chevrolet
Model(typ):
ORLANDO (J309)
Produkcja od:
2012.06
Moc silnika [kW]:
103
Moc silnika [KM]:
140
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1362
Pojemność litry:
1.4
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
nadwozie wielkopojemne (MPV)
LUJ
2012.06