iParts w gronie najlepszych w jubileuszowym rankingu Opineo

To już kolejny raz iParts zostaje doceniony przez klientów w jednym z najbardziej opiniotwórczych rankingów e-commerce. W 2022 roku zajęliśmy zaszczytną 3 pozycję w pośród sklepów motoryzacyjnych. Dziękujemy!

Drodzy Klienci! Zdobycie miejsca na podium nie byłoby możliwe bez zaufania, którym nas obdarzyliście. Nieustannie dbamy o to, aby dostarczać wysokiej jakości ofertę i usługi, dopasowane do Waszych potrzeb. Słuchamy Waszych głosów oraz opinii i pracujemy nad tym, aby jeszcze bardziej udoskonalić sklep iParts. Także w kolejnych latach chcemy być dla Was sprawdzonym partnerem i pierwszym wyborem, kiedy będziecie poszukiwać części samochodowych.

To wspaniałe uczucie być docenionym i cieszymy się, że jesteście z nami – jedni od wielu lat, inni od niedawna. Wszystkim dziękujemy – iParts tworzymy dla Was.

Czym jest ranking Opineo?

Ranking Sklepów Internetowych Opineo tworzony jest już od 10 lat. Corocznie konsumenci mogą sprawdzić w zestawienie najlepszych serwisów w ocenie… samych konsumentów!

Jak powstaje ranking? Klienci po dokonaniu zakupów proszeni są o wystawienie opinii dla e-sklepu na Opineo.pl. Oceniają szybkość realizacji zamówienia, obsługę klienta, jakość pakowania przesyłek, a także określają jak chętnie rekomendowaliby sklep innym użytkownikom.

Trzeba pamiętać, że niezadowolony klient, zawsze zostawia negatywny komentarz w sieci. Natomiast zadowolony – zazwyczaj milczy. Dlatego od początku swojego istnienia Opineo wykonało niesamowitą pracę, aktywizując usatysfakcjonowanych użytkowników. Świadczyć o tym może tegoroczna edycja rankingu, w której zgromadzono łącznie ponad 2 000 000 głosów oddanych na 38 000 sklepów online.