Wybierz typ samochodu marki SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906)
- 309 CDI 88KM
- 310 CDI 95KM
- 311 CDI 4x4 109KM
- 311 CDI 109KM
- 311 CDI 114KM
- 313 CDI 129KM
- 313 CDI 4x4 129KM
- 313 CDI 129KM
- 314 CDI 4x4 143KM
- 314 CDI 143KM
- 315 CDI 4x4 150KM
- 315 CDI 150KM
- 316 LGT 156KM
- 316 NGT 156KM
- 316 156KM
- 316 CDI 163KM
- 316 CDI 4x4 163KM
- 318 CDI 4x4 184KM
- 318 CDI 184KM
- 319 CDI / BlueTEC 190KM
- 319 CDI / BlueTEC 4x4 190KM
- 324 258KM
Artykuły powiązane
- Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?
- Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?
- Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?
- Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?
- Co daje bandaż termiczny na wydechu? Jakich bandaży należy używać i jak prawidłowo owijać poszczególne elementy układu?
- Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?
- Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?
Auto części zamienne Vemo
VEMO to marka niemieckiej firmy VIEROL AG zajmującej się produkcją podzespołów na potrzeby rynku części zamiennych. Firma VIEROL AG obecna jest na rynku motoryzacyjnym od ponad 35 lat. Natomiast znacznie młodsza marka VEMO została zarejestrowana nie tak dawno, bo w 1998 roku. Na potrzeby marki VEMO zadecydowano wybudować specjalistyczny warsztat w Oldensburgu, którego powierzchnia wynosi 2 400 metrów kwadratowych.
Oferta części VEMO ...
Zamienne części samochodowe do Mercedesa
Samochody Mercedes to od zawsze synonim luksusu i niezawodności. Auta niemieckiego producenta to doskonałe pojazdy, które wymagają najwyższej jakości auto części do Mercedesa. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba do utrzymania swojego pojazdu w nienagannym stanie technicznym. Wszystkie ...
W ostatnim czasie dopuszczalny poziom zanieczyszczeń, który może być emitowany przez nowe samochody, został jeszcze bardziej obniżony w wyniku unijnych restrykcji prawnych. Norma Euro 6 wymusiła na producentach obniżenie zawartości tlenków azotu (NOx) w spalinach aż o 80 proc. w stosunku do wcześniejszej normy Euro 5. Koncerny samochodowe, aby spełnić prawne wymogi emisyjne, opracowały dwa systemy oczyszczania spalin. Jednym z nich jest AdBlue, a raczej zbiornik płynu ...