Wysprzęglik centralny VALEO - Alfa Romeo 156 (932_) 1.8 16V T.SPARK (932.A3100)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Wysprzęglik centralny sprzęgła VALEO 804523

317,00 zł z VAT
Otwór o śr[mm]24 Liczba otworów do mocowania2 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez czujnika Ciężar [kg]0,463 Jednostka: komplet Kod: 804523 Producent części: VALEO

Wysprzęglik centralny sprzęgła VALEO 804500

350,00 zł z VAT
MateriałTworzywo sztuczne Liczba otworów do mocowania2 Ciężar [kg]0,462 Jednostka: komplet Kod: 804500 Producent części: VALEO

Wysprzęglik centralny sprzęgła VALEO 1100624

519,00 zł z VAT
Otwór o śr[mm]24 MateriałTworzywo sztuczne Dla numeru producentaZA2409.4.1 Ciężar [kg]0,462 Jednostka: szt. Kod: 1100624 Producent części: VALEO

Wysprzęglik centralny sprzęgła VALEO 1100124

1158,00 zł z VAT
Otwór o śr[mm]24 MateriałTworzywo sztuczne Dla numeru producentaZA24011.4.1 Ciężar [kg]0,463 Jednostka: szt. Kod: 1100124 Producent części: VALEO

Auto części zamienne Valeo

Firma Valeo to francuskie przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem i produkcją części zamiennych. Valeo od wielu lat znajduje się w ścisłej czołówce największych producentów części zamiennych, o czym najlepiej świadczy łączny obrót firmy przekraczający corocznie 10 miliardów euro. Oprócz segmentu części zamiennych wiele części ...

Szukaj cześci VALEO

Części samochodowe do Alfa Romeo 156 (932)

Alfa Romeo 156 to obok modelu 147 jeden z najlepiej sprzedających się w swoim czasie samochodów tego włoskiego producenta. Samochód należy do segmentu D, czyli do klasy średniej. Oferowany był w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan oraz sportwagon, czyli w skrócie kombi. Alfa Romeo 156 produkowana była w latach 1997 do 2007. W tym czasie przeszła jeden znaczący lifting, który znacznie wpłynął na design zewnętrzny samochodu. Auto znacznie odmłodniało, stało się nowoczesne, ...
Szukaj części do Alfa Romeo 156 (932_)
Wysprzęglik centralny sprzęgła CSC

Wysprzęglik centralny

W starszych konstrukcjach układu napędowego sterowanie sprzęgłem odbywało się za pomocą linki. Jej zerwanie było równoznaczne z unieruchomieniem samochodu i brakiem możliwości dalszej jazdy. Problem ten rozwiązano stosując hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem, którego kluczowymi elementami są pompka ...

Sprawdź Wysprzęglik centralny