Wysprzęglik centralny STATIM - Alfa Romeo 156 (932_) 1.8 16V T.SPARK (932.A3)
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
- Wysprzęglik skrzyni biegów zaczął przeciekać? Zobacz, jak go wymienić
Auto części zamienne Statim
Statim to kompetentny i profesjonalny dostawca części zamiennych przeznaczonych do pojazdów osobowych i dostawczych. Stała obserwacja zmian na rynku motoryzacyjnym oraz dążenie do unowocześnienia asortymentu produktów pozwala na budowanie właściwie ukierunkowanej konkurencyjnej i odpowiadającej jego potrzebom oferty.
Wieloletnie doświadczenie w branży oraz potwierdzona uznanymi certyfikatami jakość produktów zapewnia rosnące grono klientów, wśród ...
Części samochodowe do Alfa Romeo 156 (932)
W starszych konstrukcjach układu napędowego sterowanie sprzęgłem odbywało się za pomocą linki. Jej zerwanie było równoznaczne z unieruchomieniem samochodu i brakiem możliwości dalszej jazdy. Problem ten rozwiązano stosując hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem, którego kluczowymi elementami są pompka ...