Wybierz model samochodu marki Mini
- MINI (R50, R53) (2006.03-2006.09)
- MINI (R56) (2012.09-2013.11)
- MINI CLUBMAN (R55) (2009.03-2010.02)
- MINI COUNTRYMAN (R60) (2014.07-2016.10)
- MINI Roadster (R59) (2011.11-2015.04)
- MINI coupe (R58) (2010.12-2015.05)
- MINI kabriolet (R52) (2004.04-2008.07)
- MINI kabriolet (R57) (2011.02-2015.05)
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne Metzger
Firma Metzger powstała w Stuttgarcie w 1980 roku. Niewielka, niemiecka firma była początkowo prowadzona tylko przez trzech współudziałowców. Obecnie marka cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie, a dynamiczny rozwój wpłynął na wysoką pozycję wiodącego producenta części zamiennych w branży motoryzacyjnej.
Części samochodowe Metzger trafiają do producentów wyposażenia fabrycznego, ale są także dostarczane na niezależny rynek ...
Zamienne części samochodowe do Mini
Samochody marki Mini, pomimo swych niewielkich rozmiarów, oferują swym użytkownikom wysoki poziom bezpieczeństwa, doskonałe właściwości trakcyjne oraz bardzo dobre jednostki napędowe. Najnowsze modele tej marki charakteryzują się świetnym wykończeniem oraz oferują wysokiej jakości części samochodowe Mini. Mimo swych bardzo dobrych właściwości jezdnych samochody marki Mini wymagają odpowiedniego serwisowania z wykorzystaniem właściwych auto części. W ...
Włącznik świateł STOP montuje się tuż za pedałem hamulca. Działa on na zasadzie klasycznego wyłącznika krańcowego tj. dźwignia urządzenia wykonawczego opiera się o dźwignię pedału. W momencie, gdy kierowca naciska na pedał, dźwigienka zostaje zwolniona a styki włącznika przełączone, co powoduje zapalenie się świateł stopu, które informuje pozostałych uczestników ruchu drogowego o wykonywanym manewrze hamowania.